Firma Pentalog. Detalii evaluator

Raport evaluare firma Pentalog
Locuri de munca, joburi

Job evaluat pe data: 18-08-2013

Poziţie în firmă: Angajat (normal), Departament: Informatica , Tip Job: Ex-Job

Comentariu

comentariu

Atitudine neprofesionista. Se promit mariri de salarii de care ulterior nu se mai tine cont. Nu este un caz izolat, mai multi colegi s-au lovit de aceasta atitudine dispretuitoare. Fluctuatie mare de personal, nu se doreste o echipa stabila, se urmareste inlocuirea personalului vechi si gasirea unor solutii mai ieftine (juniori, stagiari angajati pe perioada determinata). Multa lume e dezamagita. Ceea ce au scris colegii din Iasi si Brasov se aplica si la sediul din Bucuresti. Multi au plecat cand au vazut directia spre care se indreapta Pentalogul. Oamenii nu sunt motivati sa ramana, initial li se prezinta o imagine care difera mult de realitate.
Criteriul financiar este cel care ii determina pe oameni sa plece - sunt prostiti pe fata, se invoca perioada dificila prin care trece firma, criza financiara, in acelasi timp Pentalogul investind bani intr-un castel in Franta (Chateau des Hauts), in sedii noi si schimbarea masinilor de serviciu (BMW) la 3 ani. Cand vine vorba de respectarea angajamentelor fata de cei mai vechi din firma sau cei care si-au indeplinit taskurile, se gasesc tot felul de scuze pentru a nu se modifica salariile in concordanta cu promisiunile initiale.
In general, politica firmei este de a adopta o atitudine neserioasa si neprofesionista

Beneficii

› Program de lucru flexibil
› Acces la intenet

Chestionar

Personal din conducere |   (1.25)
Vine cu soluţii atunci când se iveşte o problemă sau un conflict (2.00)
Cerinţele şi obiectivele sunt mari dar realistice (1.00)
Deciziile sunt clare şi pe înţelesul tuturor (1.00)
Deciziile legate de personal sunt de nota... (1.00)
Atmosferă de lucru |   (2.33)
Există spirit de echipă între colegi (5.00)
Există un climat de corectitudine şi de încredere (1.00)
Performanţele sunt recunoscute, apreciate şi răsplătite (1.00)
Muncă şi organizare |   (2.33)
Sarcinile sunt distribuite în mod echitabil (1.00)
Există posibilitatea să se lucreze şi independent (5.00)
Există o bună organizare în firmă (1.00)
Comunicare |   (1.00)
Există o bună comunicare în firmă (1.00)
Primeşti regulat un feedback în legatură cu evoluţia ta în firmă (1.00)
Salariu şi beneficii |   (2.25)
Salariul corespunde cu responsabilităţile (2.00)
Firma plăteşte un salariu satisfăcător (1.00)
Sunt oferite şi alte servicii sociale (pensii, asigurări, etc) (1.00)
Plata salariilor se face la timp (5.00)
Condiţii de muncă |   (1.67)
Spaţiile de lucru sunt aranjate şi dotate corespunzător (ventilaţie, iluminat, nivel de zgomot) (2.00)
Există toate dotările de care este nevoie pentru a se asigura un mediu eficient de lucru (2.00)
Materialul deteriorat este reparat/înlocuit cât mai curând posibil (1.00)
Carieră şi formare |   (2.33)
Criteriile de avansare sunt cunoscute (1.00)
Firma oferă bune oportunităţi de dezvoltare personală (3.00)
Există posibilitatea de promovare pe parcursul formării (3.00)
Programul de lucru şi concediu |   (5.00)
Pot să plec în orice moment de la serviciu (cu sau fără a anunţa şefii) (5.00)
Programul de lucru este strict respectat (5.00)
Firma respectă ca atare concediu şi sărbătorile legale (5.00)
Imaginea firmei |   (1.00)
Oamenii vorbesc de bine despre firma lor (1.00)
În societate firma se bucură de o imagine bună (1.00)