Firma Pharmec Healthcare Software. Detalii evaluator

Raport evaluare firma Pharmec Healthcare Software
Locuri de munca, joburi

Job evaluat pe data: 22-09-2014

Poziţie în firmă: Angajat (normal), Departament: - nu precizez , Tip Job: Ex-Job

Comentariu

comentariu

Am lucrat in Pharmec cativa ani si ce zici tu nu prea seamana cu ce-am cvazut eu pe acolo. nu stiu ce sa zic de salariile sefilor dar tin minte ca nu erau cu nasul pe sus si ca puteam vorbi cu toti cand aveam o problema. intradevar salariile angajatilor nu sunt foarte mari, insa nici mici, iar colegii sunt de treaba.sefii nu te obliga sa stai peste program. Te lasa sa te invoiesti daca ai de rezolvat vreo problema. Eu am plecat pentru bani mai multi, ca de... fiecare isi doreste ceva in plus, dar mereu stau peste program o ora -doua la noua firma.
Cursuri pentru angajati au facut in special pe vanzari, dar mai prinzi si ceva pe IT daca soliciti. Nu mai zic ca dadeau si salariul la timp.La multe firme nu sunt in stare sa iti dea salariul cand trebuie. La alta firma la care lucram intarziau cu plata salariilor si trei saptamani ca sa prinda ei nu stiu ce curs de schimb. Ma imprumutam de la parinti ca sa platesc chiria ;((
Sediul e foarte frumos,dar dezavantajul e ca e cam departe de centru si iti ia ceva sa ajungi daca vii din partea cealalta a Bucurestiului. Exista insa destule
autobuze de la Aviatorilor sau de la Piata Presei si e aproape si tramvaiul 41.

Beneficii

› Program de lucru flexibil
› Acces la intenet
› Masă de prânz gratuită ~ Catering (bonuri de masa)
› Diferite discounturi pentru angajaţi
› Consultaţii la medic gratuite

Chestionar

Personal din conducere |   (4.50)
Vine cu soluţii atunci când se iveşte o problemă sau un conflict (4.00)
Cerinţele şi obiectivele sunt mari dar realistice (5.00)
Deciziile sunt clare şi pe înţelesul tuturor (5.00)
Deciziile legate de personal sunt de nota... (4.00)
Atmosferă de lucru |   (4.67)
Există spirit de echipă între colegi (5.00)
Există un climat de corectitudine şi de încredere (5.00)
Performanţele sunt recunoscute, apreciate şi răsplătite (4.00)
Muncă şi organizare |   (4.33)
Sarcinile sunt distribuite în mod echitabil (4.00)
Există posibilitatea să se lucreze şi independent (4.00)
Există o bună organizare în firmă (5.00)
Comunicare |   (4.50)
Există o bună comunicare în firmă (5.00)
Primeşti regulat un feedback în legatură cu evoluţia ta în firmă (4.00)
Salariu şi beneficii |   (4.50)
Salariul corespunde cu responsabilităţile (4.00)
Firma plăteşte un salariu satisfăcător (4.00)
Sunt oferite şi alte servicii sociale (pensii, asigurări, etc) (5.00)
Plata salariilor se face la timp (5.00)
Condiţii de muncă |   (5.00)
Spaţiile de lucru sunt aranjate şi dotate corespunzător (ventilaţie, iluminat, nivel de zgomot) (5.00)
Există toate dotările de care este nevoie pentru a se asigura un mediu eficient de lucru (5.00)
Materialul deteriorat este reparat/înlocuit cât mai curând posibil (5.00)
Carieră şi formare |   (4.33)
Criteriile de avansare sunt cunoscute (4.00)
Firma oferă bune oportunităţi de dezvoltare personală (4.00)
Există posibilitatea de promovare pe parcursul formării (5.00)
Programul de lucru şi concediu |   (4.33)
Pot să plec în orice moment de la serviciu (cu sau fără a anunţa şefii) (4.00)
Programul de lucru este strict respectat (4.00)
Firma respectă ca atare concediu şi sărbătorile legale (5.00)
Imaginea firmei |   (5.00)
Oamenii vorbesc de bine despre firma lor (5.00)
În societate firma se bucură de o imagine bună (5.00)