Firma Selgros Cash & Carry. Detalii evaluator

Raport evaluare firma Selgros Cash & Carry
Locuri de munca, joburi

Job evaluat pe data: 30-11-2012

Poziţie în firmă: Angajat (normal), Departament: Vanzari , Tip Job: Job curent

Comentariu

comentariu

Doar daca nu aveti alta alternativa angajati-va la Selgors. Salariile sunt mizere, cel putin ale unui lucrator comercial. Responsabilitatile unui lucrator comercial sunt mult peste fisa postului. Iti este intrerupta pauza de masa in momentul in care un client se afla pe raion. De foarte multe ori esti singur pe tura, cerintele in acel moment fiind de-a dreptul iesite din comun.
Multi dintre sefi au salarii chiar de trei ori mai mari fata de ale unui lucrator comercial. Ma refer la sefii de raion, care printre altele se fac ca muncesc.
Sa ne mai aducem aminte de pauzele pe care si le iau sefii? Pauzele lungi si dese cheia marilor succese. Nu-i asa? Daca stau sa calculez cred ca 3 ore sunt la cafea si tigare in cantina.
Nu vreau sa-mi inchipui ce salariu are un sef de departament sau un director de magazin. Sa mai vorbesc de cei care se afla la conducerea firmei? Cand spun conducerea firmei ma refer la Centrala de la Brasov.
Promovarile se fac pe ochi frumosi si "pile". Inchipuiti-va un individ care vine din afara companiei si intr-o luna de zile ajunge sef de raion.
Bineinteles ca respectivul este total pe dinafara, nu-si cunoaste produsele pe care le vinde, comenzile habar nu are sa le dea.
Cam acesta este "minunatul" loc de munca de la Selgros.

Beneficii

› Diferite discounturi pentru angajaţi

Chestionar

Personal din conducere |   (2.50)
Vine cu soluţii atunci când se iveşte o problemă sau un conflict (3.00)
Cerinţele şi obiectivele sunt mari dar realistice (3.00)
Deciziile sunt clare şi pe înţelesul tuturor (3.00)
Deciziile legate de personal sunt de nota... (1.00)
Atmosferă de lucru |   (2.67)
Există spirit de echipă între colegi (4.00)
Există un climat de corectitudine şi de încredere (3.00)
Performanţele sunt recunoscute, apreciate şi răsplătite (1.00)
Muncă şi organizare |   (2.33)
Sarcinile sunt distribuite în mod echitabil (3.00)
Există posibilitatea să se lucreze şi independent (1.00)
Există o bună organizare în firmă (3.00)
Comunicare |   (2.00)
Există o bună comunicare în firmă (3.00)
Primeşti regulat un feedback în legatură cu evoluţia ta în firmă (1.00)
Salariu şi beneficii |   (2.00)
Salariul corespunde cu responsabilităţile (1.00)
Firma plăteşte un salariu satisfăcător (1.00)
Sunt oferite şi alte servicii sociale (pensii, asigurări, etc) (1.00)
Plata salariilor se face la timp (5.00)
Condiţii de muncă |   (5.00)
Spaţiile de lucru sunt aranjate şi dotate corespunzător (ventilaţie, iluminat, nivel de zgomot) (5.00)
Există toate dotările de care este nevoie pentru a se asigura un mediu eficient de lucru (5.00)
Materialul deteriorat este reparat/înlocuit cât mai curând posibil (5.00)
Carieră şi formare |   (1.00)
Criteriile de avansare sunt cunoscute (1.00)
Firma oferă bune oportunităţi de dezvoltare personală (1.00)
Există posibilitatea de promovare pe parcursul formării (1.00)
Programul de lucru şi concediu |   (3.67)
Pot să plec în orice moment de la serviciu (cu sau fără a anunţa şefii) (1.00)
Programul de lucru este strict respectat (5.00)
Firma respectă ca atare concediu şi sărbătorile legale (5.00)
Imaginea firmei |   (2.00)
Oamenii vorbesc de bine despre firma lor (2.00)
În societate firma se bucură de o imagine bună (2.00)