Firma TBI Credit. Detalii evaluator

Raport evaluare firma TBI Credit
Locuri de munca, joburi

Job evaluat pe data: 13-05-2009

Poziţie în firmă: - nu precizez, Departament: Vanzari , Tip Job: Ex-Job

Comentariu

comentariu

In mediul bancar si IFN circula un mail dat in TBI. O sa il reproduc mai jos. Pana la sfarsitul lui 2008 am fost si eu in TBI si il stiu pe tipul care a scris mailul si stiu ca era apreciat de toti. Din cate stiu a fost sapat de dir. financiara si nu numai. Dir. financiar care e ok professional, dar zero ca om si castigand influenta mai sus a profitat de slabiciunile conducerii si a obtinut ce a dorit. Asa ca a preluat dep. IT :)

Acum cateva impresii personale: nu exista strategie, nu exista respect fata de oameni, sunt platiti prost cu exceptia managerilor. Oricum in TBI se stie fluctuatia mare pe posturi mari. Nu exista departamente (sau au fost desfiintate) care sa impiedice canibalizarea de personal. In concluzie e praf firma. Ocoliti cu incredere.
---------------------------------------------------------------------------------------
Poate unii dintre voi deja stiu, altii afla acum, ultima mea zi in TBI Credit este 26 mai, dar am avut permisiunea conducerii sa stau acasa in preaviz.

In ultimul mail pe care vi-l adresez as dori sa prezint succint proiectele
pe care le-am finalizat alaturi de o echipa minunata, echipa care ar fi
putut face mult mai mult daca nu era obstructionata din interior. Cei care
se simt cu musca pe caciula sa ridice doua degete :). Unii nu sunt copiati
la acest mail.

Mentionez cateva proiecte: upgrade Charisma ERP, server nou de mail, portal
intranet care integreaza aplicatii interne cum ar fi Charisma web, matrice
incidente si aplicatie helpdesk, VPN prin reteua RDS pentru 60 de agentii si
puncte de lucru, platforma de helpdesk, sistem de backup zilnic a bazelor de
date, contractelor si a informatiilor vitale, aplicatie monitorizare si
alarmare functionare parametrii servere, noul site Charisma WEB, raportare
pozitiva Biroul de Credit, Comunicare cu Terradox, sever FTP pentru legal
collection, proprietati noi la contracte care permit usurarea muncii in
legal contabilitate si collection, diverse proiecte in contabilitate si
collection si altele. Membrii echipei IT au facut posibile aceste proiecte
si as vrea sa le multumesc tuturor pentru munca depusa de multe ori, de
foarte multe ori peste program. Toate proiectele au fost predate la timp si
cu rezultate bune, ducand la eficienta in activitatea beneficiarilor
interni.

Ii multumesc lui Cip Tataru pentru activitatea din 2008 cand a stabilizat
politica de securitate pe Active Directory-ul din domeniul TBI credit; lui
Cosmin Calin care are dubla functie - de administrator servere baze de date
si dezvoltator de rapoarte pentru toate departamentele din TBIC; lui Marius
Voicu care administreaza serverele si statiile pe linux, proiectul Euronet,
proiectul de circuit redundant cu sediul din Berceni, pentru mentinera
evidentei situatiei sucursalelor de vanzari si nu in ultimul rand pentru
proiectul VPN; lui Luigi Osiceanu care a oferit suport si servicii de
mentenanta tuturor colegilor din sediul central si cel din Berceni. Luigi a
fost backup pentru Cip si de la plecarea acestuia a supervizat cu succes
efectuarea backup-urilor zilnice, securitate AD, aplicatii business -
multicash si sintact, precum si mentenanta servere. IT-ul este munca de
echipa.

Ca si proiecte in desfasurare mentionez proiectul de firewall si mi-as dori
ca si upgrade-ul la serverul Charisma de productie sa fie luat in calcul.
Atasat la acest mail exista raspunsul, sugestiile si argumentele mele la cum
trebuie facut acest upgrade. 6000 euro e nimic, cand business-ul depinde de
acel server. Cred cu tarie ca daca se face altfel, vor aparea probleme in
activitatea de business. In mailul atasat sunt suficiente date pentru o
opinie independenta.
Referitor la proiectul de firewall mentionez ca este imperios necesar pentru
a avea o politica transparenta de securitate si rutarea corecta si sigura a
traficului intern.

Le multumesc si celor care au avut incredere in mine si celor care nu au
avut incredere in mine ca profesionist si ca manager. Categoric exista mai
multe stiluri de management, dar educatia primita, experientele pesonale,
oamenii intalniti si scolile pe care le-am absolvit mi-au dat sansa sa imi
aleg stilul de management corect fata de oamenii de alaturi.
Democrat/win-win nu e putin lucru.

Colegii mei din IT s-au dedicat acestei activitati si noaptea si in
week-end. Am fost dezamagit cand m-au sunat sambata sa imi spuna ca accesul
remote a fost blocat. Ei isi faceau meseria si au fost impiedicati. Pot
intelege ingrijorarea unora dintre voi ca as putea face rau dupa plecarea
mea. Vineri, dupa restructurarea postului meu am avut la dispozitie 5 ore sa
fac rau. Erau suficiente 10 minute. De vineri, 24 aprilie nu am mai atins
reteaua TBI, desi as mai fi putut sa intru, metode sunt. Dovada muncii mele
este pe acea retea. Din pacate nu v-a manat dorinta de securitate, ci
inertia malitioasa a deciziei luate vineri la pranz. Dar Codul Muncii
prevede ca pana in ultima zi de munca ar trebui sa beneficiez de aceleasi
conditii de munca conforme incadrarii. E dificil de dovedit in justitie ca
restructurarea postului a fost abuziva, dar sper ca cei implicati sa aibe
macar mustrari de constiinta.

Ca manageri va doresc sa va inconjurati de profesionisti cu coloana
verticala care sa nu va linguseasca si sa va dezinformeze. Nu mai continui
cu sfaturi pentru ca sunt convins ca deja le cunoasteti. Evaluarile duc la
performanta, motivarea de catre seful direct la fel, in caz contrar se
dezechibreaza mediul de lucru si se ignora ierarhia.

A fost o experienta... Doamne ajuta!

Tuturor, numai bine
M

ps. as fi dorit sa rezum la 30 sec citirea acestui mail, dar ar fi fost pacat
---------------------------------------------------------------------------

Beneficii

Nu este specificat nici un beneficiu.

Chestionar

Personal din conducere |   (1.00)
Vine cu soluţii atunci când se iveşte o problemă sau un conflict (1.00)
Cerinţele şi obiectivele sunt mari dar realistice (1.00)
Deciziile sunt clare şi pe înţelesul tuturor (1.00)
Deciziile legate de personal sunt de nota... (1.00)
Atmosferă de lucru |   (1.33)
Există spirit de echipă între colegi (2.00)
Există un climat de corectitudine şi de încredere (1.00)
Performanţele sunt recunoscute, apreciate şi răsplătite (1.00)
Muncă şi organizare |   (1.00)
Sarcinile sunt distribuite în mod echitabil (1.00)
Există posibilitatea să se lucreze şi independent (1.00)
Există o bună organizare în firmă (1.00)
Comunicare |   (1.00)
Există o bună comunicare în firmă (1.00)
Primeşti regulat un feedback în legatură cu evoluţia ta în firmă (1.00)
Salariu şi beneficii |   (1.75)
Salariul corespunde cu responsabilităţile (1.00)
Firma plăteşte un salariu satisfăcător (2.00)
Sunt oferite şi alte servicii sociale (pensii, asigurări, etc) (1.00)
Plata salariilor se face la timp (3.00)
Condiţii de muncă |   (1.33)
Spaţiile de lucru sunt aranjate şi dotate corespunzător (ventilaţie, iluminat, nivel de zgomot) (1.00)
Există toate dotările de care este nevoie pentru a se asigura un mediu eficient de lucru (2.00)
Materialul deteriorat este reparat/înlocuit cât mai curând posibil (1.00)
Carieră şi formare |   (1.00)
Criteriile de avansare sunt cunoscute (1.00)
Firma oferă bune oportunităţi de dezvoltare personală (1.00)
Există posibilitatea de promovare pe parcursul formării (1.00)
Programul de lucru şi concediu |   (1.00)
Pot să plec în orice moment de la serviciu (cu sau fără a anunţa şefii) (1.00)
Programul de lucru este strict respectat (1.00)
Firma respectă ca atare concediu şi sărbătorile legale (1.00)
Imaginea firmei |   (1.00)
Oamenii vorbesc de bine despre firma lor (1.00)
În societate firma se bucură de o imagine bună (1.00)