Firma UPC Romania. Detalii evaluator

Raport evaluare firma UPC Romania
Locuri de munca, joburi

Job evaluat pe data: 30-12-2011

Poziţie în firmă: Angajat (normal), Departament: Suport clienti , Tip Job: Job curent

Comentariu

comentariu

Partea de Call Center a companiei UPC poate fi comparata cu o plantatie de bumbac din epoca sclavagiei. Muncesti de iti sar capacele dar niciodata nu iti vor fi recunoscute meritele.
Lucrez de peste 2 ani in Call Center si pot spune urmatoarele:
- salariul nu a crescut niciodata
- performanta nu este apreciata (sunt unul dintre cei mai buni agenti de acolo dar sunt platit la fel ca un agent mediocru sau unul care de abia isi incepe activitatea)
- nu exista bonusuri de performanta
- ipocrizia la nivelul de managment superior este la cote maxime
- compania incearca prin orice metoda sa isi creasca nr de clienti dar partea de retentie tinde catre zero
- personalul de la logistica poate fi comparat cu niste maimute
- personalul care se ocupa de instalari (firme de outsource) sunt lipsite de profesionalism
- goana companiei du clienti impacteaza in mod negativ suportul oferit clientilor
- daca incerci sa iti spui parerea sau sa iti ceri drepturile ti se cere sa iti depui demisia
- comunicarea dintre departamente este extrem de proasta

Beneficii

› Program de lucru flexibil
› Diferite discounturi pentru angajaţi
› Consultaţii la medic gratuite

Chestionar

Personal din conducere |   (1.25)
Vine cu soluţii atunci când se iveşte o problemă sau un conflict (1.00)
Cerinţele şi obiectivele sunt mari dar realistice (2.00)
Deciziile sunt clare şi pe înţelesul tuturor (1.00)
Deciziile legate de personal sunt de nota... (1.00)
Atmosferă de lucru |   (2.67)
Există spirit de echipă între colegi (5.00)
Există un climat de corectitudine şi de încredere (2.00)
Performanţele sunt recunoscute, apreciate şi răsplătite (1.00)
Muncă şi organizare |   (1.00)
Sarcinile sunt distribuite în mod echitabil (1.00)
Există posibilitatea să se lucreze şi independent (1.00)
Există o bună organizare în firmă (1.00)
Comunicare |   (1.50)
Există o bună comunicare în firmă (1.00)
Primeşti regulat un feedback în legatură cu evoluţia ta în firmă (2.00)
Salariu şi beneficii |   (2.50)
Salariul corespunde cu responsabilităţile (1.00)
Firma plăteşte un salariu satisfăcător (2.00)
Sunt oferite şi alte servicii sociale (pensii, asigurări, etc) (3.00)
Plata salariilor se face la timp (4.00)
Condiţii de muncă |   (2.67)
Spaţiile de lucru sunt aranjate şi dotate corespunzător (ventilaţie, iluminat, nivel de zgomot) (3.00)
Există toate dotările de care este nevoie pentru a se asigura un mediu eficient de lucru (3.00)
Materialul deteriorat este reparat/înlocuit cât mai curând posibil (2.00)
Carieră şi formare |   (1.00)
Criteriile de avansare sunt cunoscute (1.00)
Firma oferă bune oportunităţi de dezvoltare personală (1.00)
Există posibilitatea de promovare pe parcursul formării (1.00)
Programul de lucru şi concediu |   (1.67)
Pot să plec în orice moment de la serviciu (cu sau fără a anunţa şefii) (1.00)
Programul de lucru este strict respectat (3.00)
Firma respectă ca atare concediu şi sărbătorile legale (1.00)
Imaginea firmei |   (1.00)
Oamenii vorbesc de bine despre firma lor (1.00)
În societate firma se bucură de o imagine bună (1.00)